PortalHomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Navigation
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Positions
Owner Skilla
Owner D Master
Latest topics
» Photoshop CS4 Portable
Thu Oct 07, 2010 3:28 am by mafiafran

» WinRAR Full ~ Free
Thu Oct 07, 2010 3:28 am by mafiafran

» Ok ya'll. I'm making this so we can try to think of a new name.
Thu Oct 07, 2010 3:27 am by mafiafran

» BEST BEST BEST 50'S SONG EVAR!
Sat May 08, 2010 5:51 am by juissi

» Demoted...Why?
Fri Apr 16, 2010 3:12 pm by D Master

» Very Important! (d master's opinion.~~Trashy topic lmao.)
Sat Apr 03, 2010 5:00 pm by D Master

» Important!
Fri Apr 02, 2010 6:09 am by juissi

» The Working Client on here :
Fri Apr 02, 2010 6:03 am by juissi

» Alrighty! Back on track.
Fri Apr 02, 2010 5:54 am by D Master

Top posters
Owner SkillaKilla (47)
 
D Master (35)
 
saver35 (25)
 
Graff Master Bakus (22)
 
Newy (17)
 
juissi (13)
 
Cracker (12)
 
Mindy (4)
 
Old Knight (3)
 
mafiafran (3)
 

Share | 
 

 Hi guys! New position

Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:08 pm

Hiya guys I am opening a new rank/position. Kinda like Mod Admin Owner Beta tester. Its gonna be GFX worker rank. I'm going to open a try-out then make you guys a awesome rank title that moves like this: :your mom: BUT you guys have to make it =D I just add the words. Thanks
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:14 pm

Ok cool lol im looking forward to new people!!!
Back to top Go down
saver35
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 25
Rep : 0
Join date : 2010-01-03

PostSubject: Re: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:22 pm

awesome sounds great Very Happy
i know everyone knows this but just a reminder: :your mom: afro
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:28 pm

Yea lol it does sound kool new people=more success
Back to top Go down
saver35
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 25
Rep : 0
Join date : 2010-01-03

PostSubject: Re: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:37 pm

yep all true
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:41 pm

ok lets stay on topic
Back to top Go down
saver35
Newbie
Newbie
avatar

Posts : 25
Rep : 0
Join date : 2010-01-03

PostSubject: Re: Hi guys! New position   Tue Jan 26, 2010 5:42 pm

alright sure do
Back to top Go down
View user profile
Owner SkillaKilla
Owner
Owner
avatar

Posts : 47
Rep : 6
Join date : 2009-11-11
Location : Behind You

PostSubject: Re: Hi guys! New position   Wed Jan 27, 2010 5:53 pm

I'm already one. Because I can be. o.o...And I already do our gfx. Lol.









"Mess with the best, die like the rest."
Back to top Go down
View user profile http://armageddonpkz.darkbb.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Hi guys! New position   

Back to top Go down
 
Hi guys! New position
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rate these guys
» Chess Position Trainer 4 - Beta 1.5 is available
» Sorry, guys!
» Toy Story LEGO + MATTEL WWE
» Hey Guys! My Brute: Bekir Cem

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Announcements :: Primary Announcements-
Jump to: